Тепер всі матеріали і інформацію про виробника якісного ПВХ-профілю, можливості та рішення доступні просто «в кишені».
Наприкінці червня у Telegram почав свою роботу спеціальний сервіс: бот @VEKAUkrainePartnersBot. Його функціонал дозволяє буквально за секунди отримати доступ до необхідної інформації, щоб якісно і в повному обсязі презентувати компанію VEKA та її рішення потенційному клієнту. Так само, як і в особистому кабінеті на офіційному сайті veka.ua, партнеру або дилеру доступна технічна документація, іміджева продукція, айдентіка та інша інформація, що дозволяє здійснювати робочу діяльність навіть за відсутності під рукою комп'ютера або ноутбука.
«Ми продовжуємо відкривати нові можливості цифрових технологій для наших партнерів і їх дилерів. Багато з уже запущених раніше сервісів, зокрема, мобільні додатки Замірник вікон 2.0 і VEKA Конфігуратор AR, а також партнерські сайти від VEKA відмінно зарекомендували себе під час карантинних обмежень і дозволили оперативно налагодити робочі процеси з урахуванням нових реалій. Ті функції нашого телеграм-бота, які доступні на сьогодні, дозволяють прямо зі смартфона, в будь-якій точці України, в будь-який момент продемонструвати можливості VEKA. А також вирішити частину поточних робочих питань без потреби звертатися до головного офісу VEKA, — каже Роман Конончук, керівник напрямку Digital-маркетингу ТОВ «ВЕКА Україна». — Бот, з урахуванням широких можливостей Telegram, буде розвиватися і вдосконалюватися: найближчим часом ми додамо до нього ще більше статичної інформації, а також поповнимо сервіс корисними статтями з довідників партнерів і дилерів з офіційного сайту компанії».
Для того, щоб почати користуватися ботом від VEKA, слід ввести в поле Search назву @VEKAUkrainePartnersBot, перейти на відповідний контакт, а потім натиснути на кнопку «Почати».
Або відсканувати QR-код.