Фигура 7 копия 4 call phone-call Untitled-1
Київ

Головний офіс та завод

Знання та досвід, помножені на уроки пандемії: нова рекламна кампанія VEKA Україна 2021

06 квітня 2021

Знання та досвід, помножені на уроки пандемії: нова рекламна кампанія VEKA Україна 2021 У квітні ТОВ «ВЕКА Україна» розпочинає новий етап рекламної кампанії в digital, метою якої є посилення підтримки партнерів компанії та підвищення рівня знань про бренд VEKA.

Рівно рік тому, у квітні 2020 року перед компанією VEKA Україна стояв непростий вибір: відкласти чи скасувати повністю рекламну кампанію через тривожну ситуацію в Україні та світі та повну невизначеність – або ж ризикнути і зіграти на випередження. VEKA, як компанія можливостей, вибрала другий варіант, і, як показав досвід 2020-го, це було правильне рішення. Вже не перший рік компанія робить ставку на діджитал. І минулого року, зрештою, саме він став ключовим ринком продажів, навіть для таких товарів та послуг, які, здавалося б, неможливо замовити онлайн – зокрема, замовлення та встановлення вікон. І “вершки” за результатами 2020 року зняли ті, хто вирішив проекспериментувати першим.

Завдяки грамотному міксу засобів digital-маркетингу цілі, поставлені на старті кампанії, були виконані й навіть перевиконані. Зокрема, удвічі в порівнянні з 2019 роком зросла кількість звернень через всі канали комунікації (сайти VEKA та компаній-партнерів, соціальні мережі тощо). Також значних успіхів вдалося досягнути у розбудові активного експертного діалогу з існуючими та потенційними замовниками якісних металопластикових вікон та дверей шляхом контент-маркетингу і, окремо, відеомаркетингу: за 2020 рік аудиторія офіційного YouTube-каналу VEKA Україна зросла у 5 разів.


Рекламна кампанія 2021 буде побудована з урахуванням успішних результатів і досвіду 2020 року, а також того, як VEKA відпрацювала і втілила у життя ідеї та можливості безперервної роботи з партнерами та споживачами навіть в умовах жорстких локдаунів. Максимально ефективно будуть використовуватися можливості іміджевої медійної реклами, ретельно підібраного «контексту», рекламних мереж тощо. Ще більше уваги VEKA приділятиме діалогу зі споживачами через соціальні мережі та продовжить розвивати YouTube-канал як наочний інструмент демонстрації безмежних можливостей рішень із ПВХ-профілів VEKA.


«2020-й був шоковим для всіх галузей, і пошук можливостей став особливо актуальним заради того, щоб втримати свої позиції на ринку. Події у світі показують, що ця невизначеність з нами всіма надовго і слід адаптуватися до неї: продовжувати жити, працювати і здобувати нові результати, витискаючи максимум з існуючих каналів для активностей. З огляду на результати року, можу сказати: стратегія просування VEKA, яку ми вибрали, виправдала себе всупереч всім обставинам, тож у 2021 ми продовжимо втілювати її в життя», – говорить Алекс Вілл, комерційний директор ТОВ «ВЕКА Україна».


Слідкуйте за нами в зручному для Вас форматі!

Facebook: https://www.facebook.com/VEKAUkraine
YouTube: https://www.youtube.com/user/OknaVEKAUkraine
Instagram: https://www.instagram.com/vekaukraine/
Telegram: https://t.me/vekaukraine