Вікна, котрі мають ім’я
"Не всі вікна однакові" – стверджують спеціалісти віконного ринку. Відрізняючись за своїми технічними характеристиками, комплектацією, ціною, тим не менше, вікна часто виглядають як близнюки. Звичайному покупцю, котрий не знається в тонкощах проектування і виготовлення вікон, зазвичай не вистачає "родзинки", ефектної персоналізації продукту, наочного підтвердження приналежності вікна до певного, престижного і надійного бренду.
Споживацька поведінка сформована так, що покупець орієнтується не тільки на якості продукту, а й на його марку, зовнішні відмінності. Споживачу важлива його асоціативна приналежність до певної групи, класу, для нього важливо купувати речі певного рівня.
З проблемою персоналізації стикаються всі виробники вікон. Яким чином завод-виробник вікна може "брендувати" власну продукцію? Та ще й так, щоб не дратувати споживача при регулярному контакті? При цього вікно точно має відрізнятися від своїх "колег", виготовлених іншою компанією.
Виробники довго шукати рішення, котре всіх би задовільнило. Яке воно?
Захисна плівка з логотипом віконної компанії на профіль? Але вона знімається при встановленні вікна, тому ефективність більш ніж сумнівна.
Деякі виробники використовувати поверхню фурнітурної ручки для ідентифікації. Але таке нанесення можливо не на всю фурнітуру і передбачає використання великих об’ємів таких ручок. Наклейки на склопакет часто дратують і з часом асоціюються лише із плямами, котрих хочеться чимшвидше позбутися.
Нове, насправді цікаве і легке у реалізації рішення було запропоновано компанією VEKA, котра розробила технологію нанесення інформації на спеціальний елемент, що завжди знаходить в полі зору власника готового вікна. Це рішення просте, елегантне, недороге, інформативне і легко "зчитується" – в буквальному смислі цього слова.
Мова йде про нанесення марки виробника на спеціальну пластмасову планку, котра встановлюється в так званий технологічний штапіковий паз і захищає вікно він забруднень.
Переваги очевидні:
- Служить стільки ж, скільки вікно загалом,
- Економічно,
- Дозволяє наносити різні види інформації – лого компанії, текст і навіть qr-код.
Заповнюючий профіль для штапікового пазу – це додаткова, необов’язкова опція при покупці вікна. Відсутність чи наявність цього профіля ніяк не впливає на технічні характеристики продукту. З ними чи без нього – вікно залишається теплим, зручним і функціональним. Але в незакритому пазу (він призначений для встановлення штапіка при так званому глухому заскленні, а в стулковому вікні він залишається відкритим) часто скупчується пил, що не найкращим чином впливає на його вигляд. Тому хороші домогосподарки вибирають вікна із заповнюючим профілем, з котрим вікно виглядає акуратніше.
При цьому варто відмітити, що цей паз видно лише при відкритій стулці, а значить, візуальний контакт із логотипом виробника вікна, нанесений на закриваючий профіль, буде ненав’язливим і недратуючим. Але підкреслить індивідуальність і клас вікна, а також стане нагадуванням, в якій компанії було замовлене вікно і дозволить порекомендувати фірму-виробника всім бажаючим.
Будь-яке творіння стає авторським тоді, коли автор залишає на ньому свій підпис. Клеймо Майстра – це те, що відрізняє справді якісний продукт від "масового виробу".
Час "просто вікон" пройшов. Тепер у кожного вікна може з’явитися ім’я – якщо це вікно із профілю VEKA.