Фигура 7 копия 4 call phone-call Untitled-1
Київ

Головний офіс та завод

Вийшов новий номер корпоративного видання "VEKA Professional"

10 вересня 2015

Вийшов друком черговий номер корпоративного видання "VEKA Professional" (№6, 2015). З моменту створення першого номера пройшло всього два роки, і за цей час видання набуло не тільки популярність серед партнерів, але й викликало інтерес у бізнес-колах.

Новий номер журналу відкриває за традицією його творець і натхненник - керівник однойменного навчального центру, бізнес-тренер Оксана Царалунга, спочатку налаштовуючи партнерів на позитив: " Кращі супутники бізнесу - це досвід, позитивний настрій та ентузіазм.  Джерелом мотивації до змін, нових ідей і починань часто служать яскраві приклади інших людей і компаній. Ось чому так важливо вивчати досвід, і знати прийоми його раціональної адаптації. Компанія VEKA завжди виступає активним прихильником та ініціатором подібних якісних взаємодій, оскільки вони виступають основоположним чинником існування не розрізнених бізнесів, а партнерської емоційної єдності на шляху до загального результату ".

Прикладом таких партнерських відносин стала взаємодія компаній "ВікноПлюс" (Україна) та російських представників Волзько-Камського віконного заводу, і компанії "Алюком", матеріал про співпрацю яких відкриває номер.

Враховуючи ситуацію, що склалася на ринку і не тільки віконних конструкцій, кожного власника бізнесу хвилює питання, як зберегти і стабілізувати своє становище на ринку. На ці та багато інших питань дає свої рекомендації Оксана Царалунга, пропонуючи взяти на озброєння "Модель чотирьох дій", створивши, таким чином, нову "криву цінностей".

Також для бізнес-партнерів пропонується звернути увагу на таку, здавалося б, знайому частину взаємин між керівником і підлеглими як "Посадова інструкція", яка не повинна сприйматися співробітниками як "каральний" метод управління, а бути необхідністю, що полегшує роботу.

Вийшов новий номер корпоративного видання "VEKA Professional"

Не останнє місце в досягненні ефективних результатів роботи займає і корпоративний стиль, який має на увазі не тільки візуальну ідентифікацію компанії, але й фірмовий стиль керівництва і відповідальність кожного співробітника за свою компанію.

Розібравшись з механізмами ефективного управління персоналом, варто звернутися до теми реалізації цілей. У цьому допоможе матеріал, в якому детально розповідається про інструменти, що дозволяють уникнути "пасток" на шляху до заповітної мрії.

Також у новому номері журналу можна дізнатися з чого ж складається хороший бренд і за допомогою яких інструментів підвищити його "якість".

І, як своєрідне підбиття підсумків теми про партнерські відносини та ефективну роботу - інтерв'ю з керівником ГК "Дом Петербурга" Даніелем Паредес, який поділився секретом успішного бізнесу: "Успіх у бізнесі - це ілюзія, яка вимагає колосальної праці. Я можу точно сказати, що для мене і нашої компанії робоча гіпотеза всіх досягнень лежить в словах: "Почни робити те, чого ніколи не робив".

Також у номері - приклади цікавих віконних конструкцій в різних архітектурних рішеннях, та багато іншої цікавої і корисної інформації.

Новий номер можна прочитати http://issuu.com/vekarus/docs/veka_gazeta_6_2015_09_04

або завантажити в електронному варіанті:

/upload/veka-old/custom-ua/custom/files/vekaprof/Veka_gazeta_6_2015_09_04.pdf