VEKA: Відкриваючи нові можливості
У 2019 VEKA Ukraine презентувала нову стратегію бренду
Цього року компанія VEKA відзначає 50-річчя роботи концерну в усьому світі та 10-річчя – в Україні. З метою зміцнення лідерських позицій, а також щоб наблизитися до своєї цільової аудиторії та стати їй більш зрозумілою, VEKA Ukraine переглянула нинішнє позиціонування та визначилася, як та в якому напрямку рухатися далі.
Що таке VEKA? Це не просто виробництво ПВХ-профілю. Це – компанія можливостей. І можливості – ключове слово, що визначає нову комунікаційну стратегію VEKA Ukraine.
Безмежні можливості світового виробника віконних систем
Німецьке походження та бездоганна репутація, ретельний контроль материнською компанією VEKA AG кожного етапу виробництва продукції, найвища якість ПВХ-профілю, нестандартні, інноваційні та, безумовно, цікаві рішення – лише частина з того, що приховує потенціал VEKA Ukraine. При цьому німецька якість, яка вартує своїх грошей, може бути цілком доступною – без будь-яких компромісів. Цим продиктована наступна стратегічна зміна від VEKA: сегментування своєї продукції.
"Будемо чесні: нам вельми до душі тенденція, коли споживачі все частіше зупиняють свій вибір на вікнах із профілю VEKA. Приватний будинок в елітному поселенні, багатоповерхівка у мегаполісі або ж звичайна «панелька» у місті – ми готові запропонувати максимально доречні рішення на будь-який смак та гаманець", – коментує Андрій Таранушич, комерційний директор VEKA Ukraine.
Тому з 2019 року VEKA пропонує українцям вибирати з найширшого спектру можливостей:
-
продукція преміум-класу VEKA Collection – безкомпромісні віконні системи найвищого класу якості, з можливістю повної кастомізації під будь-які задуми. Той момент, коли не жаль жодної витраченої гривні;
-
продукція сегменту "мас-маркет" – найпопулярніші та найулюбленіші рішення від VEKA, які якнайкраще зарекомендували себе за ці 10 років. Оптимальне поєднання ціни та якості;
-
продукція базового рівня – коли необхідні прості, стандартні, проте незмінно якісні рішення (продукт WHS by VEKA). Можливості для максимальної кількості людей – і нічого зайвого.
Компанія, що створює можливості
VEKA Ukraine не лише розумно використовує півсторічні світові доробки VEKA AG та адаптує їх під вітчизняні реалії. Компанія також з абсолютною впевненістю заявляє про те, що може і сама запропонувати нові можливості.
Для покупців – це пропозиції, від яких просто неможливо відмовитися. А також постійне підвищення їхнього рівня знань про вікна та все, що з ними пов'язане – щоб у кожному будинку чи квартирі з рішеннями VEKA було затишно та комфортно.
Для партнерів та дилерів – це підтримка, навчання, заохочення, визнання їхніх успіхів та винагорода. А також надання продукту з іменем, з яким приємно працювати.
Для дизайнерів та архітекторів – це можливість розділити знання, досвід, сучасні розробки, програмні рішення; створити на базі нових технологій застосунки, що значно полегшують роботу та вивільнюють більше часу для креативу. А також, завдяки властивостям ПВХ-профілю класу А, це можливості творити та втілювати в життя найсміливіші архітектурні фантазії.
Для девелоперів – окрім всього перерахованого вище, ще й підвищення престижу об'єктів, що зводяться ними.
І для кожного з українців – це нові робочі місця та підтримка економіки країни.
Можливості VEKA: на старт, увага…
Одним із важливих етапів втілення нової стратегії бренду VEKA стала оновлена комунікація з цільовими аудиторіями. Навесні в Україні стартувала рекламна кампанія VEKA в інтернеті, метою якої є донесення інформації про нове позиціонування компанії максимальній кількості користувачів і, тим самим, підвищити впізнаваність бренду.
Відомий шоумен Ігор Кондратюк, який протягом багатьох років був обличчям VEKA, у рекламній кампанії 2019 вже не з’являється. Ми вдячні панові Кондратюку за тривалу та плідну співпрацю. Завдяки його образу, харизмі та авторитету, бренд VEKA став добре відомим на території України; а слоган "Якщо вікна, то VEKA!" тепер знає навіть дитина.
Також змін зазнала й стилістика VEKA: усі зовнішні іміджеві прояви бренду стали більш чітко сегментованими. Це підкреслює індивідуальна кольорова гама для кожного сегмента. Крім того, оновилися фірмові шрифти, до яких дизайнери творчо вписали знайомий кожному "ромбик VEKA"; певних змін зазнав і логотип. Усі нововведення будуть застосовані до POS-матеріалів для партнерів та дилерів, а також використані на всіх офіційних веб-ресурсах VEKA.