Фигура 7 копия 4 call phone-call Untitled-1
Київ

Головний офіс та завод

"VEKA Professional" презентує новий номер корпоративного видання

29 червня 2016

Вийшов черговий номер корпоративного видання "VEKA Professional" (№7, 2016), який, на думку його творця і керівника однойменного Навчального центру Оксани Царалунга, є дуже практичним.

У новому номері представлено велику кількість підказок, готових ідей, текстових модулів і мовних зворотів, тематичних і профільних скриптів і рішень. І головний меседж, який Оксана Царалунга прагне донести до потенційних читачів: "Ми повинні переконати світ, що ми йому потрібні!"

Новий номер відкривається анонсом про новий інтерактивний ресурс компанії – Офіційний форум VEKA, який запускається вже цього літа. Цей проект – інноваційний інструмент ведення довгострокових, ефективних і взаємовигідних партнерських відносин. В рамках форуму партнери компанії VEKA та їх дилери будуть мати унікальну можливість спілкування безпосередньо з фахівцями компанії, в будь-який зручний час і на будь-яку цікаву для них тему. Форум передбачає широкий діапазон питань та  осіб, що будуть брати участь. Так при необхідності в режимі он-лайн будуть доступні профільні фахівці різних напрямків VEKA. Додатково на форумі будуть розміщені вузькопрофільні розділи про профільні системи VEKA, мобільний додаток "Замірник вікон" тощо. Першою для форуму буде використана платформа сайту veka.ru, а слідом за цим проект буде запущений і для ресурсу veka.ua. Для спілкування знадобиться лише реєстрація в партнерській директорії сайту.

Одною з найбільш помітних подій віконного ринку 2016 року в компанії VEKA стало впровадження нової візуальної стилістики. По-іншому виглядають макети, змінюється вигляд рекламно-сувенірної продукції, друкованих матеріалів та матеріалів для оформлення місць продажів. Що це за зміни, для чого вони зроблені  і як з ними працювати - в матеріалі "Перевтілення нового стилю VEKA".

Основне місце в журналі займають матеріали комунікаційної тематики, які покладені в основу тренінгів Навчального центру і адресовані як керівникам, так і менеджерам з продажу. Так у номері пропонується своєрідний лекбез з ефективних продажів - скрипт продажів або "мовні модулі". Це заздалегідь розроблений сценарій взаємодії з клієнтом, кінцева мета якого – підвести його до конкретного результату. Тут же приклади правильної побудови бесіди в тій чи іншій ситуації, робота з типовими запереченнями, а також приклади правильного позиціонування компанії.

Не останнє місце в ефективній комунікації з клієнтом грають компліменти. Так на прикладах, з коментарями і поясненнями розкриваються секрети правильного використання компліментів – секретного зброї успішних продавців.

"VEKA Professional" презентує новий номер корпоративного видання
 

В якості анонсу - нові спецпроекти від "VEKA Professional" з підвищення як особистої, так і професійної ефективності. Також з практичного кейса від Навчального центру - "Точки контакту і ефективна робота з ними" та нейромаркетинг  як форма ефективної комунікації.

Матеріал "Sales-менеджер: Як розпізнати майбутнього професіонала?" в першу чергу адресований керівникам. Не секрет, що знайти менеджера-професіонала з продажу складно. Запропоновані в журналі таблиці, форми та прийоми, з допомогою яких можна розпізнати ефективного працівника, допоможуть вибрати найбільш здібних.

Також компанія VEKA пропонує якісно новий рівень сервісу – новий додаток "Замірник вікон". Це програмний продукт, який дозволяє максимально удосконалити роботу замірника з найефективнішим результатом.

Окрема сторінка присвячена темі енергоефективності, а саме, як можна уникнути тепловтрат в будинках і грамотна наочна демонстрація цих процесів в салонах продажів.

Щоб переконувати, потрібно вміти бути переконливим і пропонувати те, чого немає в інших, впевнена Оксана Царалунга.

З новим номером можна ознайомитися:

/upload/veka-old/custom-ua/custom/files/vekaprof/Veka_2016_06_08_prof_07.pdf

https://issuu.com/vekarus/docs/veka_2016_06_08_postranichno?e=7058388/36709244