Фигура 7 копия 4 call phone-call Untitled-1
Київ

Головний офіс та завод

VEKA посилює брендову присутність в Інтернеті

30 серпня 2013

Початок осені традиційно пов'язаний з посиленням ділової активності, в тому числі в сфері світлопрозорих конструкцій. Саме тому компанія VEKA Rus&Ukraine запланувала черговий етап рекламної інтернет - кампанії на вересень. Метою рекламної кампанії є підтримка продажів вікон, вироблених партнерами VEKA. Для досягнення поставлених завдань використовуються на постійній основі інструменти та майданчики, які показали найбільшу ефективність під час весняного флайта, були доповнені і посилені.

Різноманітні формати розміщення, що включають банерну і контекстну рекламу в медійних та соціальних мережах, дозволяють найбільш ефективно досягти цільової аудиторії в Росії і Україні. Кампанія розрахована на кінцевих покупців вікон, які є основними відвідувачами сайту veka.ru і veka.ua.

Результатом широкомасштабної кампанії в мережі Інтернет має стати підвищення знання марки, її впізнаваності, а також збільшення звернень до партнерів компанії VEKA Rus&Ukraine. На сайтах veka.ru і veka.ua, куди ведуть розміщені в рамках кампанії банери, всі відвідувачі можуть знайти адреси і телефону фірм і заводів - виробників вікон з профілю VEKA. Правильно спланована кампанія, без сумніву, збільшить потік відвідувачів сайтів, а отже кількість замовлень віконних конструкцій.

Зауважимо, що рекламна кампанія на території України включає як інтернет, так і телевізійне розміщення. На кількох телевізійних каналах буде розміщений рекламний ролик за участю відомого ведучого Ігоря Кондратюка. Показ цього ролика в кількості 1 млн разів запланований на провідних інформаційних майданчиках в інтернеті.