Фигура 7 копия 4 call phone-call Untitled-1
Київ

Головний офіс та завод

Початок весняного сезону - старт рекламної кампанії VEKA

30 березня 2018

Навесні оживає не лише природа, це сезон активного благоустрою житла, а отже й підвищена зацікавленість у виборі світлопрозорих конструкцій. Одним з інструментів для розширення клієнтської мережі стане нова  масштабна весняна рекламна кампанія VEKA на телебаченні та в INTERNET, яка стартує 2 квітня.

VEKA завжди йде в ногу з часом і напередодні нового віконного сезону прагне підтримати своїх партнерів в усій Україні, залучаючи нових клієнтів в їх офіси продажів. Велику роль в цьому процесі відіграє активна комунікаційна політика, спрямована на розвиток та підтримку популярності та іміджу марки в усіх регіонах України. Вікна, виготовлені з профілю VEKA, який має бездоганну репутацію, завжди мають попит. Саме тому VEKA  проводить рекламні кампанії, адресовані кінцевому споживачеві.

Мета рекламної кампанії не лише привернути увагу приватного замовника до вікон VEKA та підтримати партнерів та їх дилерів, але й запропонувати потенційному споживачеві нові, альтернативні рішення, сучасні технології для скління.

Головний месидж рекламної кампанії - це надійність вікон з якісного профілю, їх здатність забезпечити комфорт та безпеку. Головним героєм рекламних роликів стане популярний телеведучий, продюсер, шоумен Ігор Кондратюк, який впродовж останніх п'яти років є медійним обличчям VEKA. Образ компетентного експерта, що робить свій вибір усвідомлено та відповідально, добре поєднується з концепцією рекламних комунікацій.

Нова рекламна ТБ-кампанія VEKA стартує 2 квітня та завершиться 6 травня 2018 року.

Рекламні відеоролики будуть розміщені на провідних телеканалах України (Інтер, СТБ, Новий канал, ТРК Україна, Піксель, ICTV, НТН, 5-й канал, МЕГА та ін.), які транслюються на  усю територію країни та розраховані на різний віковий та соціальний сегмент глядацької аудиторії.

Особливе місце для розміщення реклами відводиться засобам INTERNET - контекстна та банерна реклама, відеореклама на YouTube, а також в соціальних мережах, які з кожним сезоном стають найбільш активним та популярним майданчиком для просування продукції VEKA.