Фигура 7 копия 4 call phone-call Untitled-1
Київ

Головний офіс та завод

Оновлення "On-line" магазину VEKA для компаній-партнерів

04 грудня 2017

Шановні Партнери, компанія VEKA продовжує удосконалювати інтернет-ресурси, що призначені для оптимізації Вашої роботи, дозволяють зробити її ефективнішою. Так, ексклюзивно для Вас, VEKA представляє оновлення системи "Онлайн-заявки".

Метою проекту було створити абсолютно новий сучасний інтерфейс, який зробить роботу користувача максимально інтуїтивною і був би однаково зручний як на стаціонарних комп'ютерах, так і на мобільних пристроях.

Основні функції оновленої "Онлайн-заявки" успадковані від попередньої версії ресурсу та містять пошук та підбір профілів і комплектуючих, інструментів, рекламних матеріалів, конфігурацію профілів, що ламінуються, відстежування замовлень і багато інших функцій. Підтримується імпорт файлів Microsoft Excel, також з сайту VEKASLIDE та програмного забезпечення для проектування, збереження і завантаження обраного та кошиків.

Оновлення "On-line" магазину VEKA для компаній-партнерів

Що таке "Онлайн-заявка"?

"Онлайн-заявка" - це програмний комплекс, головним завданням якого є принципове спрощення процедури замовлення профілю та комплектуючих для партнерів компанії VEKA. Головні користувачі програми - це технічне керівництво віконних компаній та фахівці, що займаються постачанням.

В оновленій  версії "Онлайн-заявки" передбачений інший механізм добору артикулів, який доповнює "Фільтри". Від останнього він відрізняється візуальним прикладом кольорів базової основи, ламінації, ущільнень та зрозумілішим алгоритмом роботи. Для колірних рішень ламінації і базової основи також є зразки. Крім того, окремо є кольори VEKA Spectral.

Оновлення "On-line" магазину VEKA для компаній-партнерів

Спеціально для співробітників відділів реклами та маркетингу була оптимізована структура і вдосконалений каталог рекламної продукції. У новій версії інтерфейсу, схожого з більшістю інтернет-магазинів, можна швидко вибрати і замовити рекламні матеріали, а каталог - завжди актуальний.

Оновлення "On-line" магазину VEKA для компаній-партнерів

Які переваги дає "Онлайн-заявка"?

Використання "Онлайн-заявки" дозволяє істотно скоротити час, необхідний для оформлення заявки на профіль :

  • система містить інформацію щодо актуальних цін компанії, містить спеціальні умови та спеціальні ціни на окремі  артикули;
  • "Онлайн-заявка", розроблена на інтеграційних рішеннях SAP AG, відповідає найсучаснішим стандартам у галузі інформаційних технологій та може спільно використовуватися з будь-якою іншою віконною програмою (Супер Вікна, Klaes, і так далі).
  • база цих артикулів в "Онлайн-заявці" постійно оновлюється - Ви завжди маєте актуальний каталог профілів та Ваш персональний прайс-лист.
  • "Онлайн-заявка" може бути використана на будь-яких пристроях, що мають підключення до Internet, у тому числі на смартфонах і планшетах. Інтерфейс спеціально оптимізований для роботи з сенсорними панелями і автоматично підлаштовується під розмір екрану.

Це лише дещиця тих переваг, які отримують партнери компанії VEKA під час використання "Онлайн-заявки". Додамо, що стандартизовані заявки швидше обробляються фахівцями Відділу продажів, що призводить до додаткового заощадження часу як для VEKA, так і для партнерів. Час - найдорожчий ресурс, а помилки та неточності при замовленні - найприкріші й "незручні". "Онлайн-заявка" дозволяє заощадити час і уникнути неточностей та помилок.

Крім того, звертаємо Вашу увагу на можливість замовлення через сервіс "Онлайн-заявки" у варіанті відправки заявок у вигляді XML- документів на базі формату openTRANS®. Незалежно від вибраного варіанту заявки, компанія VEKA пропонує надання інформації про замовлення і відвантаження також у вигляді XML- документів.