Фигура 7 копия 4 call phone-call Untitled-1
Київ

Контакт-центр VEKA
Час роботи 24/7

Навчальний центр "VEKA Professional" провів семінар для менеджерів "Інтергарант"

02 Червня 2016

Навчальний центр "VEKA Professional" 26-27 травня провів в офісі компанії "Інтергарант" навчальний семінар для менеджерів з практичного відпрацювання ефективних навичок взаємодії з клієнтами.

Проводила семінар керівник Навчального центру Оксана Царалунга. У процесі навчання було відпрацьовано безліч бізнес-кейсів і текстових скриптів для посилення іміджу менеджера як фахівця - професіонала своєї справи.

Протягом двох днів учасники семінару навчалися майстерності ведення діалогу із замовниками, як при особистій бесіді, так і в телефонній розмові.  Оксана Царалунга пояснювала, як будувати діалог, щоб зацікавити клієнта ассориментом, переконати його зробити вибір. Крім того, бізнес-тренер акцентувала увагу, як правильно "подати" пропонований товар, щоб не перевантажити клієнта зайвою інформацією, а розповісти про ті чи інші переваги світлопрозорих конструкцій.

Навчальний центр

По завершенні семінару Оксана відповідала на питання, допомагала розібратися і знайти правильні рішення в складних ситуаціях, які трапляються на практиці.

Навчальний центр