Фигура 7 копия 4 call phone-call Untitled-1
Київ

Головний офіс та завод

Компанія "Вікнопром" продовжила серію навчальних семінарів для партнерів

15 червня 2016

Компанія "Вікнопром", партнер VEKA Україна, спільно з Навчальним центром "VEKA Professional" провела для своїх партнерів навчальний семінар, де обговорювалися питання з роботи із запереченнями, новітні прийоми в продажах, і специфіка презентації продукту.

В якості спікера була запрошена керівник Навчального центру Оксана Царалунга, яка провела заняття за спеціально розробленою програмою "Скрипти при роботі з клієнтами". Учасники зустрічі висловили думку, що семінари, які проводить Оксана Царалунга, подача матеріалу, максимально структуровані. Також корисні методичні матеріали та напрацювання бізнес-тренера з власного досвіду.

Компанія

Партнери "Вікнопром" відзначили, що напрямок бізнесу безпосередньо залежить від комунікацій, адже саме від правильного спілкування з клієнтом залежить велика частина замовлень. Тому для того, щоб клієнт з потенційного став реальним, а ще краще - постійним і таким, що буде рекомендувати фірму сусідам, друзям і родичам, дуже важливо вміти знайти спільну мову з ним, почути його і зуміти задовольнити його потреби і бажання.

Однак, без сумніву, всі менеджери з продажу періодично зустрічаються з певним опором клієнта, з якимись його запереченнями. І досить часто не знають, як у такій ситуації повести себе таким чином, щоб клієнт повернувся, не сполохати його, спробувати його зацікавити, а не виступити в ролі "звичайного калькулятора". Тому дуже цікаво і важливо було почути відповіді на подібні питання, тим більше з вуст фахівця такого рівня.

Крім того, на семінарі були озвучені деякі подробиці в описі і класифікації профільних систем, які, за твердженням присутніх, вони з задоволенням включать у свій професійний словник.

Сім годин тренінгу пройшли непомітно і легко, але на цьому спілкування не закінчилося, після його завершення учасники довго ділилися враженнями та обговорювали подальшу співпрацю.