Фигура 7 копия 4 call phone-call Untitled-1
Київ

Головний офіс та завод

Фірмове оформлення салонів офіційних представників компанії Goodwin

29 травня 2014

Незважаючи на досить щільний графік серії семінарів і початок "гарячого" ​​для віконників сезону, багато з партнерів компанії GoodWin вже успішно впроваджують в життя знання про просування продукції і своїх торгових точок, отримані в ході тренінгів, які проводила бізнес- тренер компанії VEKA Оксана Царалунга.

Найбільш активно проявили себе дилери Роман Попел (м. Харків), Дмитро Горобець (Харківська обл.), Максим Яковенко (м. Харків).

Брендування салонів і автотранспорту, рекламні банери, плакати, інформаційні буклети і навіть візитні картки салонів розроблені даними керівниками таким чином, щоб ще до відвідування салону клієнт міг відзначити ключові переваги продукту і отримати інформацію про додаткові переваги співпраці з даною торговою точкою.

Найближчим часом споживачі зможуть по достоїнству оцінити красу і новий стиль роботи салону "Ваш Стиль" в м. Вовчанськ, оновленням якого зараз займаються партнери компанії "Гудвін".

На питання: "Що важливо в просуванні торгової точки і збільшенні обсягу продажів?" - "лідери" одностайно відповіли: "Потрібно не боятися нового, позитивно мислити, працювати, спілкуватися з клієнтами і робити так, щоб про ваш позитив (і достоїнства салону) споживач знав ще задовго до того, як він відвідає точку продажів".