Фигура 7 копия 4 call phone-call Untitled-1
Київ

Головний офіс та завод

Старт весняної кампанії VEKA в Інтернет

17 березня 2014

17 березня VEKA починає "великий цифровий наступ" на всіх основних напрямках інтернет- комунікацій. Активна рекламна кампанія, спрямована на залучення уваги цільової аудиторії до марки VEKA і продуктів її партнерів-переробників проводитиметься на всій території України і триватиме більше півроку з підвищеними етапами активностей в сезонні піки.

"Internet є каналом масової комунікації, що поступається за своїми можливостями охоплення тільки телебаченню, а по ефективності доставки контенту цільової аудиторії - перевершує його, - відзначає фахівець цифрових комунікацій VEKA Rus & Ukraine Роман Конончук. - Internet дозволяє істотно скоротити кількість "порожніх потраплянь" рекламних повідомлень, сегментувати аудиторію і, найголовніше, відстежити і оцінити інтерактивний "відгук" аудиторії на рекламу, що в офлайнових ЗМІ зробити практично неможливо, або ж вкрай важко і витратно".

У своєму цифровому просуванні VEKA задіє найрізноманітніші засоби - від класичної банерної реклами на рейтингових майданчиках до пре-ролів на популярних відеохостінгах і розміщення в соціальних мережах. "Присутність VEKA в Internet не обмежена однією лише прямою рекламою, - коментує кампанію керівник маркетингового напряму VEKA Сергій Єльников. - У галузі ми стали першими, хто активно вибудовує спілкування з аудиторією за допомогою нових комунікативних інструментів, таких як власні акаунти в соціальних мережах, інтерактивних інформаційних стрічок, власного відеоканалу і різний мобільних додатків".

Компанія VEKA однією з перших серед виробників профілю прийшла до розуміння використання каналів Internet в комунікаціях зі своєю аудиторією. За кілька років активної роботи в цьому напрямку, отриманий досвід дозволив вибудовувати грамотні та ефективні кампанії. Як результат, партнерам компанії не потрібні докази популярності бренду VEKA. Їх фахівці завжди можуть відстежити і переконатися в позиціях компанії самостійно.

Таким чином, комплексність підходу до роботи компанії VEKA гарантує цього року партнерам не тільки підвищення популярності бренду, але і збільшення числа реальних клієнтів і реальних замовлень. Адже VEKA працює з приватним замовником не тільки за допомогою своєї прямої реклами, а й постійно розвиває свій сайт, який вже сьогодні є ефективним інструментом не тільки інформаційної підтримки, але і прямим інструментом продажу для всіх партнерів компанії.