Фигура 7 копия 4 call phone-call Untitled-1
Київ

Контакт-центр VEKA
Час роботи 24/7

Семінар для співробітників компанії "Вікнопром"

29 Травня 2014

Нещодавно, а саме 12 травня, в компанії "Вікнопром" відбувся семінар на тему: "Підвищення якості спілкування з клієнтами", в якому взяли участь менеджери з відділу продажів і логісти. Навчання проводила Оксана Царалунга - провідний бізнес тренер і керівник навчального центру VEKA Professional.

Основна увага була приділена питанням:

  1. Значення репутації в діяльності підприємства.
  2. Робота з запереченнями.
  3. Поліпшення роботи.

Семінар для співробітників компанії

Семінар був пізнавальним і досить насиченим. Розглядалися не тільки загальні поняття і теорія, а й обговорювалися конкретні ситуації.

Кожен з учасників даного заходу знайшов щось корисне для себе, що в майбутньому зможе використовувати як у роботі, так і в повсякденному житті. Особливо сподобалася цікава подача матеріалу і заохочення вираження власних думок.