Фигура 7 копия 4 call phone-call Untitled-1
Київ

Головний офіс та завод

Навчальний семінар для партнерів компанії Goodwin

23 травня 2014

14 травня в Харкові відбувся навчальний семінар "Ефективне позиціонування продуктів. Ціна і цінність" Вікна VEKA: технологія успіху.

У семінарі взяли участь партнери компанії "GoodWin" - як досвідчені, так і "початківці" керівники салонів віконних конструкцій.

Кожен з них використовував у роботі свої методи просування товару, спілкування з кінцевим споживачем, організації робочого процесу і "розкрутки" салону.

Найбільший інтерес учасників семінару викликали теми:

  • Як продати клієнтові рішення його проблем?
  • Методи обгрунтування вартості ключових позицій продуктового ряду ТМ "VEKA".
  • Як перетворити заперечення клієнта в запит на додаткову інформацію?
  • Як зробити знижку або акційну пропозицію ефективним інструментом продажу?

Як зазначили учасники, семінари, которы проводить бізнес-тренер компанії VEKA Оксана Царалунга, допомогли їм систематизувати свої знання, переглянути підходи до ведення свого бізнесу, ефективної організації робочого часу, навчиться правильно аргументувати ціну продукту через надання клієнту необхідної інформації про переваги продукту і тих вигод, які згодом отримає клієнт.

"Можна сказати, що ми отримали знання, які допоможуть зробити наш бізнес гармонійнішим," - поділилася враженнями учасниця семінару з Харківської обл. Христина Бахаева, - "Відчуття після семінару дуже позитивні. В одну хвилину раптом стали прості і зрозумілі ті процеси, які раніше здавалися складними і навіть нездійсненними. Швидше хочу приїхати в салон і поділитися знаннями і позитивом як зі своїми співробітниками, так і з клієнтами!"