Фигура 7 копия 4 call phone-call Untitled-1
Київ

Головний офіс та завод

Компанія "Вікно Плюс" продовжує активне навчання співробітників і дилерів

04 Грудня 2014

Нещодавно в компанії "Вікно Плюс", партнера VEKA Ukraine, відбулася зустріч партнерів для обговорення актуальних питань щодо ефективного обслуговування клієнтів та обмін досвідом у проектуванні нестандартних конструкцій.

27 листопада керівник навчального центру "VEKA Professional" Оксана Царалунга провела тренінг на тему "Заперечення клієнта як можливість продавати за ціною вище середньої". Під час тренінгової програми її слухачі вчилися азам кризових комунікацій. Зокрема були розглянуті питання: "Природа виникнення різних заперечень у клієнта?", "Як перетворити заперечення клієнта в запит на додаткову інформацію?", "Чим заперечення відрізняються від відмовок?".

28 листопада було проведено семінар на тему: "Проектування нестандартних конструкцій", який презентував технічний консультант компанії VEKA Ukraine Юрій Буткалюк.

Компанія "Вікно Плюс" продовжує активне навчання співробітників і дилерів

Партнери компанії "Вікно Плюс" активно брали участь в обговоренні питань щодо подолання труднощів у спілкуванні з клієнтами. Також учасники висловили подяку провідним фахівцям за цікаво викладений матеріал та надані компетентні та професійні консультації.

Подібні семінари проводяться вже не перший раз, тим самим підвищуючи професійний рівень співробітників та представників дилерських компаній.