Фигура 7 копия 4 call phone-call Untitled-1
Київ

Головний офіс та завод

Дилери виробника пластикових вікон компанії "Оконіка" відвідали семінар на заводі VEKA Україна

21 Лютого 2018

15 лютого в головному офісі VEKA Україна відбувся семінар для представників дилерської мережі компанії "Оконіка". У рамках зустрічі представники VEKA озвучили основні тенденції роботи компанії, маркетингову та рекламну політику, а також ознайомили партнерів з новинками в асортиментній лінійці компанії.

Технічний представник компанії VEKA Дмитро Фірсов представив продуктову лінійку профільних систем VEKA, зупинившись детальніше на нестандартних рішеннях в оформленні вікон. І тут не останню роль грає колір профілю, колір ламінації, що дозволяють створити стилізовані світлопрозорі конструкції, тим самим розширити не лише асортимент компанії, але й можливості задовольнити ще більше побажань клієнтів.

Дилери виробника пластикових вікон компанії "Оконіка" відвідали семінар на заводі VEKA Україна

В продовження теми розширення асортименту і конкурентних здібностей партнерів Дмитро Фірсов звернув увагу дилерів на профіль WHS, який має також високі технічні характеристики. Спектр використання цього профілю досить різноманітний: він може використовуватися для скління промислових та цивільних будівель, житлових багатоквартирних будинків типової забудови, а також застосовуватися в індивідуальному житлобудівництві при проектуванні та виробництві вікон стандартних розмірів і конфігурацій.

Особливий акцент було зроблено на колірну палітру VEKA, яка оновлюється компанією щороку. І, якщо вікна з профілю WHS можуть бути білими або коричневими, а також ламінуються в основні кольори, то профіль VEKA, який випускається як з білою, так і з сірою основою, має велику колірну палітру ламінації. Крім того, сучасне будівництво останнім часом все більше тяжіє до сірих відтінків в оформленні віконних та дверних отворів. І ці тенденції не пройшли повз VEKA, яка запропонувала ринку ексклюзивний колір  VEKA SPECTRAL -  авторську технологію, що прийшла на зміну звичній ламінації.

Дилери виробника пластикових вікон компанії "Оконіка" відвідали семінар на заводі VEKA Україна

Ще одним інструментом для активного просування компанії і її дилерів на ринку СПК стає інтернет. Про те, які можливості в цьому напрямі можуть бути реалізовані партнерами, розповів фахівець з інтернет-маркетингу VEKA Роман Конончук. Зокрема, він зупинився на можливості платного просування в інтернет для віконних компаній та дилерів, активного використання соцмережі для просування, а також використання геосервісів.

Жодна світлопрозора конструкція не випускається без відповідної фурнітури, асортимент якої і функціональні можливості також входять в сферу послуг компаній. Так, щодо безпеки фурнітури та різних варіантів рішення розповів комерційний директор Winkhaus Україна Іван Богдан. Також був представлений зразок, оснащений системою сигналізації та дитячим замком, і розглянуті рішення для системи "розумний будинок".