Фигура 7 копия 4 call phone-call Untitled-1
Київ

Головний офіс та завод

"Середній рівень якості вікон, доступних для споживачів, падає"

03 грудня 2013

"На початку 1990-х пластикові вікна стали для жителів пострадянського простору абсолютно новим продуктом. У СРСР їх не було: більшу частину віконних конструкцій робили із дерева, в заскленні нежитлових приміщень інколи використовували алюміній"...

"VEKA була першою компанією, що відкрила в Росії власне виробництво профілів із полівінілхлориду (ПВХ).  Своє перше підприємство ми відкрили вкінці 1999 року під Троїцьком, друге – через п’ять років в Новосибірську. Із тих пір наші інвестиції в Росії перевищили €100 млн".

"Віконні компанії в Європі і США будують маркетинг і просування на власних торгових марках готових вікон. На ринках Східної Європи, в тому числі в Росії, склалась ситуація, коли брендом готового вікна часто виступає назва профіля, і споживач чує, наприклад, про "вікна VEKA", хоч сама VEKA віконним виробництвом не займається".

"Вікна із профілів високої якості володіють більш високою міцністю і більш тривалим терміном безпечної експлуатації. Тобто, хороше вікно – це вікно, котре тримає форму. Тим часом, за деякими оцінками, більше 60% вікон в Росії виготовлюють із профілів класу Б… VEKA ні в Росії, ні тим більше в Німеччині, не виготовляє профілі іншої якості, ніж RAL, це німецький, найдорожчий в Європі, галузевий стандарт".

Повну версію інтерв’ю читайте на сторінках журналу "Коммерсант. Деньги" і на сайті http://www.kommersant.ru/doc/2347734.