Фигура 7 копия 4 call phone-call Untitled-1
Київ

Головний офіс та завод

Рекламна кампанія VEKA в Інтернет: тільки ефективні інструменти

10 березня 2017

Компанія VEKA починає потужну рекламну кампанію в Мережі.

Internet: інструмент розвитку та просування.

Доцільність розміщення реклами в мережі вже ніхто не піддає сумніву. Велика кількість користувачів в інтернеті робить створення та ефективне просування сайту необхідною умовою будь-якого успішного бізнесу. Internet дозволяє з легкістю просувати свої послуги та товари, знаходити нових партнерів, вивчати потреби ринку та оперативно реагувати на них.

Результативність Internet-просування безпосередньо залежить від таргетинга  – виділення серед загального обсягу користувачів тих, для кого послуга або товар найбільш актуальні, відповідно до віку, локалізації, інтересів, тобто – є Цільовою аудиторією.

Реклама віконної продукції спочатку була високобюджетною, зважаючи на велику конкуренцію на ринку. При цьому успішність впливу на аудиторію і, як результат, успіх всього бізнесу залежать від отриманого рекламного ефекту. Головним завданням залишається виявлення результативних механізмів презентації товару. Тому що необмірковані витрати на просування не можуть призвести до позитивних результатів.

Рекламна кампанія VEKA в Інтернет: тільки ефективні інструменти

Наша мета – успіх наших партнерів.

Компанія VEKA, вивчивши та проаналізувавши багаторічний досвід рекламних кампаній в інтернеті, вибрала для активностей в 2017 році максимально ефективні інструменти та майданчики для розміщення та спілкування з потенційними клієнтами. Мета реклами VEKA в Internet – привести на сайти наших партнерів реальних замовників, підтримати марку, залучити й утримати нових дилерів, підтримати і розвивати контакти з усіма цільовими аудиторіями.

Весняний флайт в інтернеті стартує 13 березня. В цьому році в арсеналі кампанії будуть використані:

• медійна іміджева реклама;

• контекстна реклама та рекламні мережі;

• соціальні мережі і RTB;

• нативна реклама;

• PR активності.

У переліку інструментів презентації продукції і відеореклама в інтернеті.

"Ще декілька років тому, коли багато ключових гравців ще вимірювали ефективність кампаній стандартними метриками, для нас такими показниками слугували зовсім інші дані, - коментує нові плани фахівець компанії по Digital marketing Роман Конончук. - У 2016 році ми значно підсилили та розширили інструментарій щодо оцінки та аналітики даних стосовно наших активностей, що, безумовно, повинно ще більше підвищити якість наших дій в інтернеті в поточному році і зробити Internet-підтримку бізнесу наших партнерів більш адресною та ефективною".

Крім цього, в 2017 році партнерів компанії VEKA Україна очікують інноваційні рішення, спрямовані на планомірне підвищення кількості звернень до них в компанії та офіси продажів.